Šperos.lt > Sociologija > Moters įvaizdžio formavimas reklamoje. Lietuviško konteksto analizė

Moters įvaizdžio formavimas reklamoje. Lietuviško konteksto analizė

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įžanga. Reklamos samprata. Moters įvaizdis reklamoje. Moters įvaizdis buitinėse reklamose. Autoironiškas, seksualus moters įvaizdis. Dalykiškos moters įvaizdis. Sportiškos moters įvaizdis. Moteris vyriško turinio reklamoje. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 26.53 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą