Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Sociologija>Pagrindiniai anketų sudarymo principai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pagrindiniai anketų sudarymo principai

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Apklausa. Istorinė apklausų paštu bei namuose plėtra. Kontingento atranka. Tikimybės atrankos metodas. Istorinė apklausų telefonu plėtra. Atsitiktinė telefoninė apklausa. Individų atranka namų ūkiuose. Apklausa paštu. Panelė (Skydas). Retų populiacijų apklausos. Fokus grupės. Apklausos, atliekamos parduotuvėse. Įmonių apklausos. Elektroninės apklausos. Evoliucijos procesai ir raida ateityje. Susidorojimas su neatsakomumu. Išvados.

Ištrauka

Informacija – tai žinios arba duomenys tam tikru būdu gauti iš vieno arba kito informacijos šaltinio. Šiais laikais svarbu informaciją gauti greitai ir tikslią. Gaunamą informaciją galima suskirstyti į dvi rūšis: pirminę ir antrinę. Pirminė informacija – tai paties tyrėjo renkami duomenys konkrečiai problemai spręsti ar hipotezei tikrinti, antrinė – tai duomenys surinkti iš kitų asmenų kitiems tikslams, kuriais tyrėjas tik pasinaudoja
Savo kursiniame darbe aš kalbėsiu apie pirminę informaciją ir apibendrinsiu pagrindinius mokslo laimėjimus apklausų atlikime per XXa. Ypač svarbūs marketingo ir rinkos tyrimai. Taip pat bandysiu nuspėti, kokie reikšmingi šių dienų įvykiai apklausų raidoje turės įtakos ateityje. Istorinė raida, erdvės sumažėjimas ir mūsų pačių sprendimai gali lemti skirtingus apklausų rezultatus, taigi ateityje galime tikėtis vis mažesnio vienodumo. Tačiau spėjimai apie ateitį dažnai būna klaidingi, kadangi yra sunku numatyti socialinę ir technologinę raidą. Vis dėl to kai kurie spėjimai padeda atkreipti dėmesį į svarbias tendencijas.
Taip pat aptarsiu, kokia informacija dažniausiai domina rinkos tyrimą atliekančius asmenis. Jų yra keletas:
1. Individo demografinė socialinė charakteristika.
2. Psichologinė gyvenimo būdo charakteristika.
3. Individo požiūris, nuomonė, vertinimas.
4. Ateities lūkesčiai, ketinimai.
5. Pirkimo bei naudojimo elgsena.
Kursinis padalintas į keletą dalių. Pirmiausia aptarsiu apklausų tipo "nuo vienų durų prie kitų" istorinį vystimąsi, toliau pristatysiu telefonines apklausas, apklausas paštu bei įvairiose susibūrimo vietose. Paminėsiu įvairių socialinių grupių bei įmonių apklausas. Be abejo nepamiršiu aptarti ir apklausų rezultatus bei jų vertinimą.

Apklausa pati svarbiausia ir labiausiai paplitusi rinkos tyrimuose taikoma duomenų rinkimo forma. Tyrimo pagrindinė esmė – bendravimas – susistemintas informacijos iš respondentų rinkimas, juos apklausiant. Apklausa gali būti raštiška (anketavimas), žodinė (interviu) ir telekomunikacijų pagalba. Apklausa pagal savo pobūdį skiriama: ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-22
DalykasSociologijos kursinis darbas
KategorijaSociologija
TipasKursiniai darbai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis21.37 KB
AutoriusE.I
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pagrindiniai anketu sudarymo principai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą