Šperos.lt > Psichologija > Asmenybės psichologija > Lyčių stereotipų (per)kūrimas reklamoje, masinėje kultūroje

Lyčių stereotipų (per)kūrimas reklamoje, masinėje kultūroje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Žiniasklaidos santykis su lyties įvaizdžiu . Lyčių hierarchija. Sportas. Karo tarnyba. Pilietinės priedermės. Vyriška/moteriška televizija. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

10 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Lietuvos Edukologijos universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 268.98 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą