Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Sociologija>Televizija ir reklama
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Televizija ir reklama

  
 
 
123456
Aprašymas

Individualus tiriamasis darbas apie reklamas per televizija. Tyrimo tikslas – gauti patikimus duomenis apie tiriamą reiškinį ar procesą, šiuo atveju surinkti ir užfiksuoti duomenis apie rodomų reklamų skaičių per komercines televizijas bei per nacionalinę skirtingu paros metu – dieną ir vakare – ir palyginti juos. Metodas. Metodai. Stebėjimas. Stebėjimas nedalyvaujant. Pagrindinės sociologinio stebėjimo funkcijos. Reikalavimai stebėjimo metodui. Stebėjimo procedūros etapai. Metodo privalumai. Metodo trūkumai. Empirinis sociologinio tyrimo procesas ir tyrimo analizė. Išvados. Darbas iliustruotas grafikais.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-09-25
DalykasSociologijos tyrimas
KategorijaSociologija
TipasTyrimai
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis21.92 KB
AutoriusInga
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Televizija ir reklamos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 6 puslapiai 
  • 2 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą