Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Sociologija>Studijuoti įgalinanti edukacinė aplinka: realizavimas ir reikšmė studento studijoms
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Studijuoti įgalinanti edukacinė aplinka: realizavimas ir reikšmė studento studijoms

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti KTU PI studentus įgalinančią aplinką. Aukštosios mokyklos edukacinė aplinka. Studijuoti įgalinanti aplinka (samprata). Paramos teikimas. Įgalinančios aplinkos esmė ir bruožai. Studijuoti reikalingų sąlygų pagrindimas. Pradinių sąlygų užtikrinimas. Studento kompetencija. Sėkminga studento adaptacija. Organizacinių-materialiųjų sąlygų struktūra. Studijuoti įgalinanti edukacinė aplinka: realizavimas ir reikšmė studento studijoms. Įgalinančios aplinkos tyrimas. Tyrimo kriterijai Kompetencinių sąlygų kriterijai. Psichologinių sąlygų kriterijai (adaptacija). Materialiųjų sąlygų kriterijai. tyrimo imties apibūdinimas. Tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Priedai(1).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-10-09
DalykasSociologijos tyrimas
KategorijaSociologija
TipasTyrimai
Apimtis41 puslapis 
Literatūros šaltiniai5
Dydis295.19 KB
Autoriusvika
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasLipinskienė
Failo pavadinimasMicrosoft Word refas_igalinanti aplinka_ahssss [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 41 puslapis 
  • 2 Klasė/kursas
  • Lipinskienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą