Įvadas. Siekiame sužinoti kaip alaus gamintojų vykdoma rėmimo veikla įtakoja alaus vartotojus. Temos aktualumas. Trumpa mokslinės problemos esmė. Tyrimo objektas. Tyrimo tikslai bei uždaviniai. Problemos nagrinėjimo kursiniame darbe logika bei nuoseklumas. Teorinis problemos pristatymas. Žvalgybinis tyrimas. Hipotezės. Anketos sudarymas. Pirminė anketa. Anketos testavimas ir koregavimas. Galutinė anketa. Imties sudarymas. Temos išnagrinėjimo antriniuose šaltiniuose laipsnis. Apklausos rezultatų analizė. Imties tiriamųjų bei jų alaus gėrimo įpročių analizė. Demografiniai duomenys. Alaus gėrimo dažnumas bei suvartojimo kiekis. Alaus kainos reikšmė. Naujų alaus rūšių išbandymas. Hipotezių analizė. 1 Hipotezė "Mėgstamiausia alaus reklama atitinka mėgstamiausią alų". Mėgstamiausias alus ir mėgstamiausia reklama. Reklama ir alaus pasirinkimas. Nauja reklama ir alaus pasirinkimas. Hipotezės nagrinėjimo apibendrinimas. 2 Hipotezė "Alaus reklaminės akcijos įtakoja vartotojų pasirinkimą". Pardavimų skatinimas- akcijos. Dalyvavimas gamintojų vykdomose akcijose. Hipotezės nagrinėjimo apibendrinimas. 3 Hipotezė "Alaus reklama įtakoja alaus vartotojų gėrimo įpročius". Tiesioginis klausimas: Alus ir reklama. Alus ir krepšinis. Alus ir iškylos gamtoje. Asociacijos bei metų laikas. Hipotezės nagrinėjimo apibendrinimas. Ribojimai. Išvados. Išnašos. Priedai (2).