Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Sociologija>Ispanijos įvaizdžio analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Ispanijos įvaizdžio analizė

  
 
 
12345678
Aprašymas

Ispanija: Lietuvos kelionių organizatorių kuriamo šalies įvaizdžio ir keliautojų susidaryto įvaizdžio lyginamoji analizė. Įvadas. Darbo tikslai. Ištirti, ar turizmo agentūrų kuriamas Ispanijos įvaizdis atspindi tikrovę: ar turistai paneigia, ar patvirtina agentūrų kuriamą šalies įvaizdį. Uždaviniai. Darbo metodika. Lietuvos kelionių agentūrų organizuojamų kelionių į Ispaniją tipai. Turizmo agentūrų siūlomos destinacijos. Keliautojų dažniausiai pasirenkamos destinacijos. Kelionių agentūrų kuriamas bendras Ispanijos įvaizdis. Turistų bendri pastebėjimai apie Ispaniją. Kanarų salos (Tenerifė, Gran Kanarija). Maljorka. Tossa de Mar. Granada. Sevilija. Barselona. Madridas. Neigiami keliautojų atsiliepimai. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-29
DalykasSociologijos analizė
KategorijaSociologija
TipasAnalizės
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai14
Dydis19.19 KB
Autoriuskelyje
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasL. Kursataitė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word turizmo komodif. [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Analizės
  • 6 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • L. Kursataitė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą