Šperos.lt > Sociologija > Ispanijos įvaizdžio analizė

Ispanijos įvaizdžio analizė

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Ispanija: Lietuvos kelionių organizatorių kuriamo šalies įvaizdžio ir keliautojų susidaryto įvaizdžio lyginamoji analizė. Įvadas. Darbo tikslai. Ištirti, ar turizmo agentūrų kuriamas Ispanijos įvaizdis atspindi tikrovę: ar turistai paneigia, ar patvirtina agentūrų kuriamą šalies įvaizdį. Uždaviniai. Darbo metodika. Lietuvos kelionių agentūrų organizuojamų kelionių į Ispaniją tipai. Turizmo agentūrų siūlomos destinacijos. Keliautojų dažniausiai pasirenkamos destinacijos. Kelionių agentūrų kuriamas bendras Ispanijos įvaizdis. Turistų bendri pastebėjimai apie Ispaniją. Kanarų salos (Tenerifė, Gran Kanarija). Maljorka. Tossa de Mar. Granada. Sevilija. Barselona. Madridas. Neigiami keliautojų atsiliepimai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Analizės
Kategorija:
Apimtis:

6 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 19.19 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą