Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Sociologija>Heterogeninių grupių valdymas
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Heterogeninių grupių valdymas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Heterogeninių grupių valdymo samprata. Homogeninės ir heterogeninės grupės. Heterogeninių grupių valdymo principai. Integruoto ugdymo taikymas heterogeninėje grupėje. Heterogeniškų grupių valdymas per tarpusavio santykius. Bendruomeniniai santykiai heterogoninėje grupėje. Heterogeniškų grupių valdymas per mokymo strategijas. Aktualizuojantis mokymas – vienas iš edukacinių metodų ugdant heterogeninę grupę. Konceptualus aktualizuojančio mokymo(si) pagrindimas ir jį įtakojančios teorijos. Aktualizuojančio mokymo(si) definicija. Tikslais grįstas mokymasis ir heterogeninė grupė. Strategijos ir tikslai. Heterogeniškumo valdymas mokymosi teorijų pagalba. Heterogeninių grupių valdymas per aplinką. Vertybės - tarpusavio santykius harmonizuojantis veiksnys. Mokymosi aplinkos įtaka heterogeninės grupės mokymuisi. Mokytis skatinamos aplinkos bruožai. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas. Šiandien kiekvienam iš mūsų yra aišku, kad mokymo turinys turi būti pritaikytas prie fiziologinių, psichologinių, socialinių, intelekto ir kitų gebėjimų. Tačiau mūsų tikslas – mokyti ne amžiaus grupę (teorine prasme), bet konkrečius asmenis, kurie skiriasi motoriniais, psichologiniais, socialiniais ir kitais aspektais, nors yra vienos grupės atstovai. Į egzistuojantį heterogeniškumą aiškią aliuziją galime rasti žymaus filosofo, sociologo kalboje: ,,būtų naivu galvoti, kad net homogeninės grupės nariai nors ir dalyvaudami toje pačioje veikloje, vienodai supranta, priima, praktikuoja vertina tą pačią veiklą" (Andriekienė, Anužienė, 2005). Tada heterogeninių grupių atsiradimas ir egzistavimas gali būti suprantamas kaip natūralus reiškinys, jei jis nekeltų problemų tiek pačių besimokančiųjų veiklai, jų rezultatyvumui, tiek andragogams, besistengiantiems ar nesistengiantiems jį suvaldyti.
Grupės heterogeniškumą mes suprantame kaip grupės narių skirtumus amžiaus, lyties, socialinės padėties, rezultatyvumo ir kt. atžvilgiu. Darbe apsiribosime rezultatyvumo skirtumo analize.
Heterogeniškumas rezultatyvumo atžvilgiu yra sudėtingas reiškinys. Manome, kad jis gali būti valdomas per aplinką, tarpusavio santykius, bet ypač per didaktines strategijas. Didaktinės strategijos gali būti skirstomos pagal orientaciją į:
a) rezultatyviausius heterogeninės grupės narius;
b) nerezultatyviausius heterogeninės grupės narius;
c) pakaitinė orientacija t.y. tai į rezultatyviausius, tai į nerezultatyviausius grupės narius.

Tyrimo hipotezė: ar naudojant pakaitinę didaktikos strategiją egzistuojantys heterogeninės grupės skirtumai rezultatyvumo atžvilgiu gali turėti teigiamos įtakos grupės narių rezultatų dinamikai, socio – kognityvinio konflikto sprendimui ir heterogeniškumo valdymui?
Mokslinė problema: kokios yra heterogeniškumo rezultatyvumo atžvilgiu valdymo galimybės?
Viena vertus heterogeninių grupių susidarymas yra masinis reiškinys Lietuvos mokyklose, o kita vertus, heterogeniškumo valdymas nėra pakankamai išanalizuotas mokslinėje literatūroje.
Tyrimo tikslas – išanalizuoti heterogeninės grupės rezultatyvumo valdymo galimybes.
Tyrimo metodai:
1. Mokslinės literatūros analizė heterogeniškumo valdymo klausimais.
2. Dokumentų analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-09-08
DalykasSociologijos kursinis darbas
KategorijaSociologija
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis63.09 KB
Autoriusnatalja
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasAnužienė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Heterogeniniu grupiu valdymas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 28 puslapiai 
  • Klaipėdos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Anužienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą