Šperos.lt > Sociologija > Sveikos gyvensenos ugdymo mokyklose analizė

Sveikos gyvensenos ugdymo mokyklose analizė

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
A. Vienuolio mokyklos sveikos gyvensenos analizė. 12 klausimų su atsakymais. Kokiu būdu realizuojama Universalioji (integruojanti) sveikatos ugdymo programa mokyklose? Ar mokytojai yra susipažinę su A. Davidavičienės parengta Universaliąja (integruojančia) sveikatos ugdymo programa ir ar ja naudojasi planuodami dėstomojo dalyko pamokas? Koks Lietuvos mokyklos vadovų požiūris į sveikatos ugdymą? Kaip sveiką gyvenseną supranta mokinys ir mokytojas? Kokia mokytojų nuomonė apie mokinių skiriamą dėmesį savo sveikatos saugojimui ir sveikai gyvensenai? Kaip dažnai ir kokios sveikos gyvensenos temos aptariamos su mokiniais savo dalyko pamokose? Teminių planų analizė sveikos gyvensenos ugdymo aspektu. Kokias sveikos gyvensenos temas mokytojai integruoja į dėstomus dalykus, kokiems dalykams skiriamas nepakankamas dėmesys, ar yra temų, kurių mokytojai neaptaria su mokiniais? Ar mokytojams pakanka žinių dėstant tam tikras sveikos gyvensenos temas? Kokiais sveikos gyvensenos klausimais mokytojams trūksta metodinių priemonių? Ką mokinys mano apie savo sveikatos saugojimą? Kokia mokinių nuomonė apie sveikos gyvensenos ugdymą mokyklose? Kaip sveika gyvensena ugdoma popamokinėje veikloje? Kokie ugdymo skirtumai tarp amžiaus tarpsnių ir miesto bei kaimo? Kokios galimybės bendrojo lavinimo mokyklose tobulinti sveikos gyvensenos ugdymą?
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

6 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Lietuvos Edukologijos universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 26.55 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą