Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Sociologija>Politinė reklama: studentų nuomonių analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Politinė reklama: studentų nuomonių analizė

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Tyrimo ataskaita. Įvadas. Politinės reklamos samprata šiuolaikinėje visuomenėje. Reklamos sąvoka, jos rūšys ir tikslai. Politinė reklama. Politinės reklamos rūšys. Politinės reklamos finansavimas. Politinės reklamos įtaka. Išvados. Priedas (anketa).

Ištrauka

Šiais laikais negalime įsivaizduoti televizijos, radijo, laikraščių, žurnalų ir kitų žiniasklaidos priemonių , be reklamos. Reklama kone pagrindinis žiniasklaidos priemonių finansavimo šaltinis, turint omenyje,kad pajamos iš reklamos žurnalų ir laikraščių biudžete sudaro 60-70 % , o televizijoje ir radijuje- beveik visus 100%. Reklamos užsakovai, naudojasi šiomis žiniasklaidos terpėmis, siekiant kreiptis į reikiamą auditoriją. Auditorijos reakcija,tiesa, labai įvairi, vieniems reklama patinka, kiti jos nekenčia. Tačiau ,kad ir kaip į reklamas reaguoja visuomenė, ji pajėgi sukurti iki tol neegzistavusią nuomonę ,sustiprinti jau esamą nuomonę, ar net ją pakeisti. Reklama, pagal savo tikslą,skirstoma į keletą rūšių, viena jų - politinė reklama.
Politinė reklama-tai tam tikros rūšies reklama, kurios pagalba , visuomenė sužino apie asmenis keliančius savo kandidatūrą į tam tikrą postą, ar atstovaujančius partijai.Jos funkcija, informuoti visuomėnę apie politikų siekius, ir padėti suformuoti nuomonę, kurios tiesioginiai rezultatai atsiskleidžia rinkimų metu.
Vis dar skambant seimo rinkimų atgarsiams, ir pastebint su kiekvienais metais didėjančią visuomenės (ypač jaunimo) apatiją išreikšti savo nuomonę balsuojant, vertėtų atkreipti dėmesį į politinės reklamos įtaką, bent iš dalies įtakojančią šį procesą.
Darbo tikslas-ištirti politinės reklamos įtaką.
Darbo uždaviniai:
1. Apžvelgti reklamos sąvoką,jos įtaką ir rūšis.
2. Išnagrinėti politinės reklamos sąvoką.
3. Aptarti politinės reklamos rūšis.
4. Aptarti politinės reklamos finansavimą.
5. Ištirti Šiaulių universiteto studentų nuomonę apie politinės reklamos įtaką ir pateikti apibendrinimą.
Darbo metodika- naudojama mokslinės literatūros analizė ir anketinės apklausos metodai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-01-02
DalykasSociologijos tyrimas
KategorijaSociologija
TipasTyrimai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai7
Dydis89.66 KB
Autoriuspupppse
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasBivainienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word studentu nuomoniu analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 21 puslapis 
  • Šiaulių Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Bivainienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą