Šperos.lt > Sociologija > Socialinės reklamos poveikis visuomenei

Socialinės reklamos poveikis visuomenei

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas — surinkti, susisteminti literatūrą apie socialinės reklamos ypatumus Lietuvoje, rasti konkrečių pavyzdžių, iliustracijų, komentarų pateiktiems teiginiams. Socialinės reklamos poveikis visuomenei. Reklamos žinutė. Reklamos tekstas. Reklamos paveikslas. Neigiamos apeliacijos. Humoras. Originalumas. Kartojimas. Spalvos. Socialinės reklamos funkcijos. Skatinimas. Priminimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 982.62 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą