Šperos.lt > Sociologija > Prestižo ženklai: viduriniosios klasės klaipėdiečių požiūris į drabužių ir aksesuarų klastotes

Prestižo ženklai: viduriniosios klasės klaipėdiečių požiūris į drabužių ir aksesuarų klastotes

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Tyrimo planas. Tema: Prestižo ženklai: viduriniosios klasės klaipėdiečių požiūris į drabužių ir aksesuarų klastotes. Problemos aprašymas. Tikslas: Ištirti Klaipėdos miesto gyventojų požiūrį į garsiais prekių ženklais pažymėtų drabužių bei aksesuarų klastotes. Objektas: Prestižo ženklais pažymėtos drabužių bei aksesuarų klastotės tarp Klaipėdos miesto skirtingų lyčių, amžiaus grupių bei gaunamų pajamų viduriniosios klasės atstovų. Uždaviniai. Hipotezės. Tiriamoji visuma. Tyrimo metodas: anketinė apklausa. Atrankos metodas. Sąvokų apibrėžimas ir operacionalizacija. Anketa su bendrais tyrimo rezultatais. Tyrimo duomenų analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Tyrimai
Kategorija:
Apimtis:

24 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 159.2 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą