Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Sociologija>Prestižo ženklai: viduriniosios klasės klaipėdiečių požiūris į drabužių ir aksesuarų klastotes
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prestižo ženklai: viduriniosios klasės klaipėdiečių požiūris į drabužių ir aksesuarų klastotes

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Tyrimo planas. Tema: Prestižo ženklai: viduriniosios klasės klaipėdiečių požiūris į drabužių ir aksesuarų klastotes. Problemos aprašymas. Tikslas: Ištirti Klaipėdos miesto gyventojų požiūrį į garsiais prekių ženklais pažymėtų drabužių bei aksesuarų klastotes. Objektas: Prestižo ženklais pažymėtos drabužių bei aksesuarų klastotės tarp Klaipėdos miesto skirtingų lyčių, amžiaus grupių bei gaunamų pajamų viduriniosios klasės atstovų. Uždaviniai. Hipotezės. Tiriamoji visuma. Tyrimo metodas: anketinė apklausa. Atrankos metodas. Sąvokų apibrėžimas ir operacionalizacija. Anketa su bendrais tyrimo rezultatais. Tyrimo duomenų analizė. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-05-03
DalykasSociologijos tyrimas
KategorijaSociologija
TipasTyrimai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis159.2 KB
AutoriusAgnija
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDoc. dr. Sigita Kraniauskienė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prestizo zenklai viduriniosios klases klaipedieciu poziuris i drabuziu ir aksesuaru klastotes [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 24 puslapiai 
  • Klaipėdos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Doc. dr. Sigita Kraniauskienė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą