Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Sociologija>Paauglių kūno kultūros pamokų nelankymo, santykių su bendraamžiais ir mokytojo elgesio stiliaus sąsajos
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Paauglių kūno kultūros pamokų nelankymo, santykių su bendraamžiais ir mokytojo elgesio stiliaus sąsajos

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Anketa. Mokinių pamokų lankomumo tvarka lietuvos mokyklose. Kūno kultūros pamokų reikšmė mokykloje. Mokinių požiūris į fizinį aktyvumą. Sportuojančių ir nesportuojančių paauglių savęs vertinimo lygio ir patyčių sąsaja, dažnumas mokytojų požiūris į mokinių dorovinių vertybių ugdymą. Mokytojo pedagoginis meistriškumas. Tyrimo metodika ir organizavimas. Statistinis tyrimo duomenų̨apdorojimas. Tyrimo rezultatai ir jų analizė. Pamokų ne lankomumas ir sąsajos su santykiais su bendraklasiais. Sprendimų nelankyti pamokų analizė. Pamokų ne lankomumas ir sąsajos mokytojo elgesiu. Tyrimo rezultatų aptarimas. Išvados. Priedai (4).

Ištrauka

Darbo tema: Paauglių kūno kultūros pamokų nelankymo, santykių su bendraamžiais ir mokytojo elgesio stiliaus sąsajos.

Darbo aktualumas. Žymiausi žmonijos mąstytojai fizinį lavinimą laikė būtina visapusiškos asmenybės sąlyga. Kad tobulėtų siela, kūną miklino dar senovės graikai. Pedagogikos mokslo pradininkas J. A. Komenskis rašė: "Mes įpareigoti saugoti kūną nuo ligų ir nelaimingų atsitikimų pirmiausia dėl to, kad jis yra sielos namai ir dar vieninteliai. O jeigu jie yra palengvėle plyšėdami vienoj ar kitoj vietoj, tai vienišai sielai tenka gyventi nepatogiame bute. Taigi jei pasaulio rūmuose, į kuriuos įleido mus Dievo maloningumas, norime išbūti ko ilgiausiai, turime uoliai rūpintis šia lūšnele". Ir vėliau visų laikų pedagogai fizinį lavinimą laikė įvairiapusio ugdymo pagrindu. Fizinis lavinimas, be to, padeda žmogui pasirengti darbui, gynybai, giminės pratęsimui.
Kauno Visuomenės sveikatos centro duomenimis, maždaug kas trečias moksleivis yra nepakankamai fiziškai aktyvus, o kas penktas - nemėgsta kūno kultūros pamokų.
Neigiamą moksleivių požiūrį į kūno kultūros pamokas formuoja prastos sporto salės bei aikštynai, prasta persirengimo kambarių bei dušų būklė. Kai kuriose mokyklose sporto aikštynus bei dušus labai prastai vertina beveik visi moksleiviai. Klaipėdoje atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad nemažai vaikų kūno kultūros pamokomis nepatenkinti dėl per didelių krūvių bei reikalavimų, o kai kurie nurodė, kad tingi sportuoti, kad nepatogu nešiotis aprangą ir tai, kad per mažai būna laiko persirengti bei nusiprausti.
Hipotezė – Nepatenkinami santykiai su bendraamžiais ir kūno kultūros mokytojo elgesio stilius įtakoja kūno kultūros lankomumą
Darbo tikslas – nustatyti paauglių kūno kultūros pamokų nelankymo santykių su bendraamžiais ir mokytojo elgesio stiliaus sąsajas.
Uždaviniai: 1. Nustatyti paauglių kūno kultūros pamokų lankomumą. 2. Nustatyti santykius su bendraamžiais. 3. Nustatyti kūno kultūros mokytojo elgesio stilių. 4. Nustatyti sąsajas tarp pamokų kūno kultūros lankomumo ir santykiu su bendraamžiais bei mokytojo elgesio stiliumi. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-06-08
DalykasSociologijos kursinis darbas
KategorijaSociologija
TipasKursiniai darbai
Apimtis31 puslapis 
Literatūros šaltiniai0
Dydis220.08 KB
Autoriusdovile
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2011 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasVerbickienė
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasPedagogikos ir psichologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paaugliu ir mokytojo elgesio stiliaus sasajos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 31 puslapis 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Verbickienė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą