Šperos.lt > Sociologija > Stereotipai spausdintinėje reklamoje (nuomonių analizė)

Stereotipai spausdintinėje reklamoje (nuomonių analizė)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas: atskleisti šiuo metu visuomenei, spausdintinės reklamos perduodamuose pranešimuose minimus bei aktualizuojamus stereotipus. Literatūros analizė. Reklama ir jos funkcijos. Reklamos priemonės. Praktinė dalis. Žmonių nuomonė apie stereotipus spausdintinėje reklamoje. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

27 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 123.07 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą