Šperos.lt > Sociologija > Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas

Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Vartotojo elgsena. Išoriniai veiksniai lemiantys vartotojo elgseną. Informacijos svarba vartotojui. Vartotojo požiūrio formavimas. Vartotojo elgsena pasirenkant pieno produktus. Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimo metodikos pasirinkimas. Pieno produktų vartotojų elgsenos tyrimo rezultatų analizė bei interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

25 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 95.18 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą